Functieomschrijving
Country Manager België
Toelevering Online is een snelgroeiende Nederlandse scale-up met grote ambities. De afgelopen 5 jaar hebben we dan ook prachtige resultaten behaald in Nederland, en zijn we marktleider in wording! Dit is allemaal mogelijk gemaakt door een groep van ambitieuze individuen, een goed idee en een brandende passie om zo snel en zo goed mogelijk een concept neer te zetten die de hele keten ontzorgt. Nu is het tijd voor de volgende stap: België. We zijn er op alle fronten klaar voor, we missen alleen nog onze eigen Vlaamse aanjager die Toelevering Online in België groter gaat maken onder de naam Provix Belgium.
Wat ga je doen en wat kun je bereiken?
De rol van Country Manager België is een hele dynamische. Je hebt een rol op zowel operationeel, tactisch als strategisch niveau waar je vanuit Provix Belgium verschillende fases door gaat in het opzetten van een Belgische entiteit van Toelevering Online. Dat betekent ook dat je in de deze fases verschillende taken en verantwoordelijkheden hebt die je na elke fase verder uitbreidt. Jij kunt de eerste bouwstenen gaan leggen voor de internationale uitbreiding van Toelevering Online, en uiteindelijk zul je (na het opzetten) de entiteit in België gaan leiden!
0-3 maanden: Het DNA van Toelevering Online
Om Provix Belgium groot te maken zul je eerst gaan doorleven waar we voor staan, hoe we werken en wat we precies van plan zijn. Om ons concept op een juiste manier uit te gaan dragen zul je in alles meegenomen worden. Tegelijkertijd toets je alle ideeën van het centrale team met betrekking tot een implementatie in België. Deze fase gaat echt om leren en ontwikkelen, van ons naar jou en van jou naar ons. Je zult in deze fase ook werkzaam zijn op ons kantoor in Nijverdal, huisvesting wordt voor je geregeld.
3-12 maanden: De eerste stappen in België
Vanaf 3 maanden zul je de eerste operationele stappen maken in België. Dit betekent dat jij het logistieke proces verder op gaat zetten, en dat je relaties opbouwt met partners in België, maar ook telefonisch servicevragen beantwoord aan onze klanten. In deze fase is het belangrijkste dat we blije klanten en goede reviews krijgen, en dat eventuele klachten netjes opgelost worden en de levertijd nageleefd wordt. Dit alles doe je in samenwerking met onze afdeling operations in Nederland. Verder zul je relaties onderhouden met nieuwe partners in België, en de processen bij de partners verder gaan optimaliseren. Je kunt zelfstandig opereren en je ontzorgt de rest van de organisatie op hun gebieden.
Vanaf 1 jaar: Opbouwen van verantwoordelijkheid
Je hebt nauw contact met onze afdelingen operations, marketing en business development in Nederland. De ideeën die daar ontstaan zul jij tot uitvoering brengen en aanscherpen vanuit jouw kennis en ervaring. Tijdens deze fase kun jij verder om je heen gaan bouwen en dus ook personeel aannemen. Je zult zelf verantwoordelijk worden voor de omzet, het budget, en het resultaat op basis van verschillende KPI's. Jij bent degene die Provix Belgium groot gaat maken in België in de breedste zin van het woord!
In een notendop:
- Je wordt verantwoordelijk voor de Belgische entiteit van Toelevering Online: Provix Belgium;
- Je zult in de eerste fase vooral hands-on aan de slag zijn en later steeds meer uitbouwen en delegeren;
- Jij helpt Toelevering Online in haar eerste internationale stappen en zorgt ervoor dat Provix Belgium een gevestigde naam wordt in België.
Vereisten
Wie ben jij?
Jij bent iemand die eigenaarschap pakt en niet afwachtend is, en tegelijkertijd ook in staat is om met een missie op pad gestuurd te worden, en dus mee gaat in bedrijfsbeslissingen. Je hebt een ondernemersgeest, en je krijgt dingen voor elkaar, waarbij je altijd de visie van Toelevering Online in gedachten houdt. Je neemt initiatief, legt snel contact, bent competitief, je hebt ambitie en je bent zeker van je zaak.
Wie is Toelevering Online?
Toelevering Online groeit erg snel en wij willen zoveel mogelijk klanten voorzien van maatwerk kozijnen, deuren en schuifpuien. Daarbij is de levertijd van een maatwerk kozijn in een traditioneel proces twee tot drie maanden. Wij leveren kozijnen vanaf vijf werkdagen. Hoe? Wij maken fabrieken efficiënter, lijntjes korter en systemen slimmer. Daardoor zijn de kosten lager, de service beter en het werkplezier groter, zodat iedereen kan doen waar hij goed in is! Het bedrijf zit vol met ambitie en wil ieder jaar de omzet verdubbelen om uiteindelijk marktleider te worden in binnen- en buitenland!
Wat krijg je van ons?
- De mogelijkheid om een vestiging op de gaan zetten en deze ook te gaan leiden;
- Een goed salaris met perspectief en een auto van de zaak;
- Mogelijkheden tot het vergroten van vakinhoudelijke kennis & tot persoonlijke en professionele ontwikkeling;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals het opbouwen van pensioen bij ABN AMRO;
- 37 vakantiedagen;
- Een laptop en een telefoon om je werk goed te kunnen doen.
Wat breng je mee?
- HBO/WO Werk- en denkniveau;
- Je bent van Belgische afkomst, je spreekt en schrijft dan ook Vlaams;
- Een relevant netwerk in de bouwbranche in België is een must;
- Je hebt medior/senior new business development ervaring (minimaal 5 jaar);
- Je bent ambitieus!
Enthousiast?
Lees je deze vacature en ben je nieuwsgierig geworden naar meer? Neem dan contact met ons op! Je kunt solliciteren via onderstaande buttons, maar het is altijd welkom om gewoon eens contact op te nemen met onze recruiter Mees Kanneof
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!