Overslaan naar content

Manager Customer Care

  • Op locatie
    • Nijverdal, Overijssel, Nederland
  • € 3.700 - € 4.800 per maand
  • Customer Care

Functieomschrijving

Manager Customer Care

MT-lid | Visie & Impact | 9+ klantbeleving

Bij Toelevering Online streven we naar een 9+ klantbeleving. Ons customer care team speelt hierin een cruciale rol. Als Manager Customer Care bepaal jij de toekomst van onze afdeling. Klanten hebben hoge verwachtingen en deze willen we graag blijven overtreffen. Als Manager Customer Care help je de afdeling verder ontwikkelen. Door de inzet van de nieuwste technieken, het optimaliseren van de processen, het inzetten van Data en een nauwe samenwerking met andere afdelingen zorg jij ervoor dat jouw visie en ideeën gerealiseerd worden. Doordat we slimmer werken en de klant écht centraal zetten presteert de afdeling Customer Care op het allerhoogste niveau!

Wat ga je doen en wat kun je bereiken?

Als Manager Customer Care geef je leiding aan een ambitieus team en til je onze klantbeleving naar een hoger niveau. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van meerjarenplannen die we hebben gesteld vanuit het leiderschapsteam, want jij brengt de plannen van de Customer Care afdeling in lijn met de algehele koers van Toelevering Online. Jij zorgt ervoor dat ons customer care team niet alleen excelleert in dagelijkse werkzaamheden, maar ook toekomstbestendig is ingericht om te groeien met onze organisatie.

Daarnaast draag je actief bij aan het MT, waar je een balans bewaart tussen de belangen van jouw afdeling en de bredere bedrijfsdoelstellingen. Je maakt beslissingen met impact en bent dé stem van de klant binnen onze organisatie.

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden:

· Strategie tot plan: Je vertaalt de bedrijfsstrategie naar een duidelijke koers voor customer care en voert deze uit met jouw team.

· Positionering: Je positioneert de Customer Care pro-actief als toegevoegde waarde in de klantreis, en zoekt daarmee de samenwerking op met teams als Operations, Marketing en Sales.

· Executiekracht: Je maakt niet alleen plannen, nog belangrijker is dat je ze tot uitvoer brengt. Jij gaat voorop in nieuwe ontwikkelingen. Je optimaliseert klant en serviceprocessen, introduceert werkwijzen en speelt in op marktontwikkelingen.

· Operationele ondersteuning: Tijdens piekmomenten ben je niet bang om zelf de handen uit de mouwen te steken, jij inspireert op dit soort momenten door het goede voorbeeld te geven.

· Leiderschap & teamontwikkeling: Je coacht, ontwikkelt en begeleidt je teamleden om het beste uit zichzelf te halen, terwijl je zorgt voor een positieve en energieke werksfeer.

· MT-verantwoordelijkheden: Je bent gesprekspartner op strategisch, tactisch én operationeel niveau en neemt een actieve rol in de uitvoering van organisatiebrede vraagstukken.

Vereisten

Wie ben jij als persoon?

Jij bent een daadkrachtige en inspirerende leider die moeiteloos schakelt tussen strategie en uitvoer. Je staat stevig in je schoenen, weet complexe vraagstukken te overzien en neemt beslissingen met oog voor zowel de klant als het team. Je bent empathisch, maar tegelijkertijd resultaatgericht en vastberaden.

· Je hebt ervaring in het leiden van teams en het bouwen van klantgerichte processen op tactisch niveau.

· Je hebt ervaring met het neerzetten van een optimale Customer Experience (CX).

· Je bent communicatief sterk, zowel binnen het MT als richting je eigen team.

· Je hebt een hands-on mentaliteit en bent niet bang om zelf de mouwen op te stropen wanneer nodig.

· Je bent klantgericht, oplossingsgericht en altijd op zoek naar verbetering.

· Humor en positiviteit horen bij jouw leiderschapsstijl.

Wat bieden wij jou?

· Sleutelrol: Een MT-rol in een snelgroeiende scale-up waar je écht impact kunt maken.

· Salaris: De salarisindicatie voor de rol is tussen de € 3.700,00 en € 4.800,00 per maand op basis van 40 uur per week.

· Secundaire arbeidsvoorwaarden: 8% vakantietoeslag en maar liefst 37 vakantiedagen.

· Extra’s: Reiskosten- en thuiswerkvergoeding, plus een uitstekende pensioenopbouw.

· Tools: Een telefoon, laptop en headset om je werk optimaal te kunnen doen.

· Ontwikkeling: Uitgebreide opleidingsmogelijkheden en kansen om mee te groeien met de organisatie;

· Gezondheid en plezier: Iedere dag vers fruit, leuke teamuitjes, bedrijfsfeestjes en natuurlijk fantastische collega’s.

Solliciteer nu!

Wij leren je graag kennen! Solliciteer direct via het sollicitatieformulier of neem contact op met onze recruiter Mees Kanne via 06-86875032. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar