Overslaan naar content

Medewerker Binnendienst

Nijverdal, Overijssel, Nederland€ 2.252,9 - € 2.859,45 per maandCustomer Care

Functieomschrijving

“In 2032 staat ieder maatwerk kozijn in Europa in drie klikken de volgende dag bij je op de stoep.” Klinkt ambitieus, maar wij zijn ervan overtuigt dat het gaat lukken en willen jou uitdagen hier onderdeel vanuit te maken. Jij kunt ons versterken door als energieke en positieve collega op onze binnendienst afdeling in Nijverdal bij te dragen aan een jonge, innovatieve en supersnel groeiende organisatie.


Wat houdt dat in?

Wij willen onze klanten een 9+ ervaring geven. Om dat te bereiken is persoonlijk, goed en snel klantcontact essentieel. Jij bent hierin van grote waarde door via de telefoon, chat, mail en social media te zorgen voor tevreden klanten. Hoe je dat doet? Door jouw skills, en die van je teamgenoten, in te zetten onder goede begeleiding. Daarnaast is er veel ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling, goede ideeën en creativiteit, dus neem deze ruimte zodat jij van toegevoegde waarde bent!


Wat ga je doen?

Je komt te werken in een jonge, ambitieuze én innovatieve organisatie en in een omgeving waar we bezig zijn met slimme ontwikkelingen om meer tijd over te houden om 9+ ervaring te realiseren. Je krijgt veel vrijheid en er wordt geluisterd naar jouw ideeën. Je zoekt de verbinding en samenwerking met je collega’s binnen en buiten je afdeling, niet alleen om de klant goed te helpen maar ook voor je eigen persoonlijke groei.

  • Gezamenlijk verantwoordelijkheid dragen; jullie zorgen voor het ontvangen, ontzorgen en behouden van onze klanten.
  • Adviseren tot aftersales; klanten zijn bij jou in goede handen.
  • De verwachting overtreffen; daar krijg jij energie van.


Vereisten

Onze gedroomde collega

Jij bent hét visitekaartje: jij bent namelijk het eerste aanspreekpunt en dus verantwoordelijk voor een goede indruk. Geen dag is hetzelfde in de rol van medewerker binnendienst. Je krijgt de meest uiteenlopende vragen over onze producten, je helpt de klanten met vragen over bestaande orders en leveringen en je onderhoudt contact met onze leveranciers. Daarnaast zoek je de verbinding met je collega’s van andere afdelingen. Samenwerken is cruciaal binnen Toelevering Online.


Jij bent onze gedroomde collega als je:

  • Niet bang bent om te bellen. Sterker nog, hier krijg je energie van;
  • Nauwkeurig vastlegt hoe je tot oplossingen bent gekomen;
  • Je concrete afspraken met de klant maakt én nakomt;
  • Verfrissende ideeën deelt waarmee we processen kunnen verbeteren;
  • Eén avond in de week beschikbaar tot 22:00 uur
  • Middels jouw enthousiasme klantervaring naar een 9+ brengt.


Met deze skills ga jij het verschil maken:

  • In staat je te verplaatsen in de klant;
  • Kritisch durven zijn;
  • Op vrolijke en positieve wijze oplossingsgerichte service bieden;
  • Leergierig om technische productkennis te vergaren;
  • Sociale teamplayer;
  • Mbo+/hbo denk- en werkniveau;


Wat bieden wij jou?

Voor wat hoort wat, dus je mag iets van ons verwachten. Op de binnendienst zijn er doorgroeimogelijkheden, maar ook liggen er veel kansen om mee te groeien met de organisatie, ook buiten binnendienst. Ook stimuleren we door ons betaalde cursussen, opleidingen en studies.

  • Een startsalaris van € 2252,90 tot €2859,45 bruto per maand;
  • Een inspirerende werkomgeving;
  • Teamgenoten die jou warm welkom zullen heten;
  • Tijdens de sollicitatieprocedure al een goed beeld van de job;
  • Maar liefst 25 vakantiedagen en 12 ADV dagen;
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Veel mogelijkheden om door te groeien binnen de organisatie.


Past dit bij jou?

Wij leren je graag kennen! Solliciteer direct via het sollicitatieformulier of neem telefonisch contact op met onze recruiter Oscar de Haan 0647222019 en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.


of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar