Overslaan naar content

Medewerker Binnendienst - Aftersales

Op locatie, Hybride
  • Nijverdal, Overijssel, Nederland
€ 2.426,2 - € 3.292,7 per maandBinnendienst

Functieomschrijving

Bij Toelevering Online hebben we een ambitieuze visie: in 2032 willen we ervoor zorgen dat ieder maatwerk kozijn in Europa binnen drie klikken de volgende dag bezorgd wordt. Wil jij deel uitmaken van dit avontuur? We zijn op zoek naar een enthousiaste collega voor onze aftersalesafdeling in Nijverdal. Ben jij klaar om mee te bouwen aan een innovatieve en snelgroeiende organisatie? Lees dan verder!

Wat ga je doen?

Als Medewerker Binnendienst-Aftersales ben jij degene die klanten helpt bij klachten en complexe problemen. Jij zorgt ervoor dat deze klanten een topervaring hebben door middel van doeltreffend en snel contact. Dit doe je via telefoon, chat, mail en social media. Je werkt nauw samen met collega's binnen en buiten je afdeling om klanten te ondersteunen en jezelf continu te ontwikkelen. 

Je verantwoordelijkheden omvatten:

  • Oplossen van klachten en complexe vraagstukken van klanten.
  • Balanceren tussen de belangen van klanten, Toelevering Online en onze partners.
  • Begeleiden en adviseren van klanten gedurende hun aankoopproces.
  • Beantwoorden van vragen over bestaande orders en leveringen.
  • Samenwerken met partners om de beste oplossingen te realiseren.
  • Analyseren waarom klanten niet meer bestellen en deze inzichten terugkoppelen.
  • Optimaliseren van de klantervaring en behouden van klanten door jouw commerciële mindset.

Vereisten

Wie ben jij?

Jij bent een proactieve, servicegerichte teamspeler die energie haalt uit klantcontact. De dynamiek van de e-Commerce wereld spreekt jou aan en je staat stevig in je schoenen. Jij hebt een commerciële instelling en kunt klanten overtuigen van onze producten. Met jouw technische inzicht bied je oplossingen die onze klanten écht helpen.

Je past perfect in ons team als je:

  • Niet terugdeinst voor telefonisch contact en hier juist energie van krijgt.
  • Je bent communicatief sterk en kunt goed omgaan met emoties van klanten.
  • Verfrissende ideeën hebt om processen te verbeteren.
  • Met jouw enthousiasme de klantervaring naar een 9+ tilt.

Met deze kwaliteiten maak jij het verschil:

  • Inlevingsvermogen in de klant.
  • Kritisch durven zijn.
  • Jij durft zelfstandig keuzes te maken.
  • Positieve en oplossingsgerichte service bieden.
  • Je hebt affiniteit met techniek. 
  • Sociale teamplayer.
  • Mbo+/hbo denk- en werkniveau.

Wat bieden wij jou?

Wij vinden dat voor wat hoort wat, dus je mag iets van ons verwachten. Naast een inspirerende werkomgeving bieden wij onder andere:

  • Een startsalaris van € 2426,20 tot € 3292,70 bruto per maand.
  • 37 vakantiedagen; .
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.
  • Betaalde cursussen, opleidingen en trainingen.
  • Een warm welkom van je teamgenoten.
  • Een goed beeld van de functie tijdens de sollicitatieprocedure.

Interesse?

Wij leren je graag kennen! Solliciteer direct via het sollicitatieformulier of neem telefonisch contact op met onze recruiter Mees Kanne 0642051106. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar