Application Manager / Functioneel Beheerder
- Op locatie, Hybride
- Nijverdal, Overijssel, Nederland
- € 3.750 - € 4.800 per maand
- Product & Technology
Functieomschrijving
Ben jij de ervaren Application Manager die ons (SaaS) applicatielandschap overziet en beheert? Wil je jouw expertise inzetten in een snelgroeiende internationale e-commerceomgeving? Bij Toelevering Online zoeken we een Application Manager met sterke communicatieve vaardigheden en affiniteit met IT.
Wie zijn wij?
Toelevering Online groeit supersnel en wij willen zoveel mogelijk klanten voorzien van maatwerk kozijnen, deuren en schuifpuien. Daarbij is de levertijd van een maatwerk kozijn in een traditioneel proces twee tot drie maanden. Wij leveren kozijnen vanaf vijf werkdagen en werken hard om dit te versnellen. Hoe? Wij optimaliseren het (online) bestelproces, maken fabrieken efficiënter, systemen slimmer en luisteren echt naar onze klant. Daardoor zijn de kosten lager, de service beter en het werkplezier groter, zodat iedereen kan doen waar hij goed in is! Het bedrijf zit vol met ambitie en wil ieder jaar keihard blijven groeien om uiteindelijk marktleider te worden in binnen- en buitenland! Bij Toelevering Online werken we op dit moment met ruim 60 enthousiaste medewerkers. De sfeer is goed en we hebben plezier in ons werk. De bedrijfscultuur is persoonlijk, we zijn gedreven, gaan samen vooruit en we ontwikkelen onszelf en de organisatie.
Wat ga je doen?
We zijn in de laatste fase beland van een re-platforming waarna we met ons e-commerce platform op een geheel nieuwe architectuur opereren. Naast ons e-commerce platform hebben we ook een groot aantal ondersteunende (SaaS) oplossingen in gebruik genomen waaronder; MS Business Central, een nieuw CRM en een nieuw CDP. Alle oplossingen binnen dit nieuwe landschap werken met elkaar samen om onze processen zo goed mogelijk te ondersteunen. Aan jou de primaire taak om knelpunten te analyseren, wijzigingen te initiëren en verbeteringen door te voeren. Hierbij zal de focus bij aanvang liggen op MS Business Central en onze financiële processen waarna andere toepassingen snel volgen. Vanuit Team Business Services werk je nauw samen met eindgebruikers, stakeholders, product owners, developers en softwareleveranciers.
Vereisten
Wie ben jij?
We zoeken iemand met een HBO-werk- en denkniveau en minstens 5 jaar ervaring als Functioneel Beheerder of Applicatie Beheerder. Communicatie is een van je sterke punten; je weet hoe je een goede band kunt opbouwen met diverse stakeholders. Daarnaast ben je een echte teamplayer en houd je ervan om samen te werken. Je staat stevig in je schoenen en hebt geen moeite om nee te zeggen wanneer dat nodig is. Je bent meer een generalist dan een specialist, maar kunt focus houden op wat belangrijk en nodig is.
Wat bieden wij?
Een salaris passend bij jouw ervaring tussen de € 3750,00 en € 4.800,00 per maand op basis van 40 uur per week
Goede secundaire voorwaarden: 8% vakantietoeslag en maar liefst 37 vakantiedagen.
Financiële extra's: Reiskosten-en thuiswerkvergoeding, plus gunstige pensioenopbouw.
Flexibel werken: Kies voor hybride werken én flexibele werktijden.
Top-notch tools: Keuze tussen een Windows-laptop of MacBook.
Jouw ontwikkeling voorop: Ruimte voor persoonlijke en professionele groei in een dynamische, internationale werkomgeving.
Gezondheid & gezelligheid: Bedrijfsfitness, elke dinsdag bedrijfslunch, dagelijks vers fruit, leuke teamuitjes, spetterende bedrijfsfeestjes en... fantastische collega's!
Kortom: alles wat je nodig hebt om je carrière én jezelf naar een hoger niveau te tillen! 🎉
Enthousiast?
Wij leren je graag kennen! Solliciteren kan direct via het sollicitatieformulier, of neem contact op met Mees via 06-86875032. Voor inhoudelijke vragen is Niek te bereiken via 06-24561936.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!