Overslaan naar content

Service Coördinator

  • Op locatie
    • Nijverdal, Overijssel, Nederland
  • € 2.600 - € 3.650 per maand
  • Customer Care

Functieomschrijving

Bij Toelevering Online streven we ernaar om in 2032 ieder maatwerk kozijn in Europa binnen drie klikken de volgende dag op de stoep te krijgen. Klinkt ambitieus? Absoluut! En jij kunt daar deel van uitmaken. Hou jij van dynamiek, sta je graag in contact met mensen en vind je het leuk om klanten te begeleiden en  ondersteunen? Ook bij ons gaat er wel eens wat mis en als Service Coördinator bij Toelevering Online zorg jij ervoor dat de klachten en serviceaanvragen zo goed mogelijk worden opgelost voor onze klant, samen met onze partners. Lees snel verder en ontdek of dit jouw volgende stap is!


Wat ga je doen?

Als Service Coördinator ben jij het aanspreekpunt voor klanten zodra ze hun bestelling geplaatst hebben. Je zorgt ervoor dat vragen, klachten en andere verzoeken soepel en vakkundig worden afgehandeld. Dit is een greep uit je werkzaamheden: 


  • Bij ons gaat er ook wel eens iets mis, maar jij zult de oplossing voor de klant gaan bieden door effectief te schakelen met onze service- en productiepartners; 
  • Nieuwe info voor de klant? Je communiceert proactief over de status van hun serviceaanvragen;
  • We willen het graag elke dag een stapje beter doen, dus samen werken we ook aan alle optimalisaties om uitzonderingen en problemen te voorkomen. Omdat je veel klanten spreekt heb je hier een belangrijke rol in.

Vereisten

Wie ben jij?

Je gaat graag met mensen om. Jouw kracht ligt in het vinden van de juiste balans tussen klantgerichtheid en commerciële belangen. Je hebt:

  • Een afgeronde mbo-opleiding of hbo werk- en denkniveau.
  • Ervaring in de kozijnenindustrie.
  • De volgende competenties: klantgerichtheid, inlevingsvermogen, besluitvaardigheid en een commerciële mindset.
  • Een natuurlijk talent voor luisteren, communiceren en het oplossen van problemen.

Waarom kies je voor Toelevering Online?

  • Je komt terecht in een snelgroeiende scale-up waar de klant altijd centraal staat.
  • Een gezellig, hecht team waarin samenwerking en persoonlijke contacten de kern vormen.
  • De kans om bij te dragen aan onze missie om elke klant de beste ervaring bieden, juist na de aankoop.
  • Een stabiele en vertrouwde werkomgeving waar tijd is voor persoonlijke aandacht.

Wat bieden wij jou?

Wij vinden dat voor wat hoort wat, dus je mag iets van ons verwachten. Naast een inspirerende werkomgeving bieden wij onder andere:

  • Een salaris van € 2.600,00 tot € 3.650,00 bruto per maand.
  • 37 vakantiedagen. 
  • Doorgroeimogelijkheden binnen een snelgroeiende organisatie.
  • Betaalde cursussen, opleidingen en studies.
  • Een warm welkom van je teamgenoten.
  • Elke vrijdag een vrijdagmiddagborrel, de maandelijkse lunch & learn én super leuke activiteiten met de personeelsvereniging;
  • Een cultuur die gedrevenheid combineert met nuchterheid én een glimlach;
  • Tijdens de sollicitatieprocedure een goed beeld van de job.

Past dit bij jou?

Wij leren je graag kennen! Solliciteer direct via het sollicitatieformulier of neem telefonisch contact op met Mees Kanne op +31686875032. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar