Service Manager
- Hybride
- Nijverdal, Overijssel, Nederland
- € 3.500 - € 42.500 per maand
- Operations
Functieomschrijving
Vacature: Service Manager
Bij Toelevering Online zijn we geen traditionele kozijnenspecialist. Wij zijn een digitaal platform waar bouwprofessionals hun kozijnprojecten efficiënt beheren, plannen en inkopen. Met slimme software zorgen wij dat onze klanten de tijd hebben om te doen waar zij goed in zijn: bouwen.
Als Service Manager ben jij de motor achter onze servicebeleving. Jij zorgt dat klachten niet alleen goed worden opgelost, maar dat klanten uiteindelijk nóg tevredener zijn. Je geeft leiding aan twee servicecoördinatoren, werkt zelf mee in de afhandeling van klachten en bouwt aan een krachtig netwerk van servicepartners. Daarnaast zet jij een constante verbetercyclus in gang: klachten en signalen vertaal je naar proces- of productverbeteringen en betere klantinformatie. Zo maak jij elke dag onze service, ons product én onze klantbeleving een stukje beter.
Wie zijn wij?
Toelevering Online groeit supersnel en wij willen zoveel mogelijk klanten voorzien van maatwerk kozijnen, deuren en schuifpuien. Daarbij is de levertijd van een maatwerk kozijn in een traditioneel proces twee tot drie maanden. Wij leveren kozijnen vanaf vijf werkdagen en werken hard om dit te versnellen. Hoe? Wij optimaliseren het (online) bestelproces, maken fabrieken efficiënter, systemen slimmer en luisteren echt naar onze klant. Daardoor zijn de kosten lager, de service beter en het werkplezier groter, zodat iedereen kan doen waar hij goed in is! Het bedrijf zit vol met ambitie en wil ieder jaar keihard blijven groeien om uiteindelijk marktleider te worden in Europa! Bij Toelevering Online werken we op dit moment met ruim 65 enthousiaste medewerkers. De sfeer is goed en we hebben plezier in ons werk. De bedrijfscultuur is persoonlijk, gedrevenen en open, en gericht op samen groeien met plezier
Wat je gaat doen
· Aansturen en coachen van onze servicecoördinatoren.
· Zelf meewerken aan de afhandeling van klachten en klanten inhoudelijk adviseren.
· Bewaken van SLA’s en zorgen dat afspraken worden nagekomen.
· Het opzetten van een schaalbaar servicepartner netwerk.
· Monitoren van prestaties en vertalen naar concrete verbeterplannen.
· Opzetten van een continue verbetercyclus op basis van klachten en klantfeedback.
· Vertalen van inzichten naar productverbeteringen en betere klantcommunicatie.
Vereisten
Wat we zoeken
Je hebt het liefst ervaring in een leidinggevende of coördinerende rol binnen service, klantcontact of operations.
Bij voorkeur heb je kennis van kozijnen of in ieder geval affiniteit met de bouw en techniek.
Je hebt ervaring in het realiseren van samenwerkingen met externe partners en het sturen op SLA’s.
Je bent communicatief sterk, klantgericht en oplossingsgericht.
Jij ziet klachten als kans om te verbeteren en denkt in oplossingen.
Je hebt een ondernemende houding en krijgt energie van bouwen, verbeteren en samenwerken.
Wat bieden wij?
Prima salaris dat afhankelijk van je ervaring tussen de € 3.500, - en € 4.250, - bedraagt
Goede secundaire voorwaarden: 8% vakantietoeslag en maar liefst 37 vakantiedagen.
Financiële extra's: thuiswerkvergoeding, plus gunstige pensioenopbouw.
Flexibel werken: Kies voor hybride werken én flexibele werktijden.
Jouw ontwikkeling voorop: Ruimte voor persoonlijke en professionele groei in een dynamische, internationale werkomgeving.
Gezondheid & gezelligheid: Bedrijfsfitness wordt tot € 30,- per maand vergoed, elke dinsdag bedrijfslunch, dagelijks vers fruit, leuke teamuitjes, spetterende bedrijfsfeestjes en... fantastische collega's!
Kortom: alles wat je nodig hebt om je carrière én jezelf naar een hoger niveau te tillen! 🎉
Enthousiast?
Wij leren je graag kennen! Solliciteren kan direct via het sollicitatieformulier, of neem contact op met onze Interim Recruiter Richard Veurink via 06-476 871 66.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!