Accountmanager Buitendienst
- Hybride
- Nijverdal, Overijssel, Nederland
- € 3.500 - € 5.000 per maand
- Sales
Functieomschrijving
Bij Toelevering Online zijn we geen traditionele kozijnenspecialist. Wij zijn een digitaal platform waar bouwprofessionals hun kozijnprojecten efficiënt beheren, plannen en inkopen. Door middel van slimme software zorgen wij dat onze klanten de tijd hebben om te doen waar zij goed in zijn: Bouwen.
Als Accountmanager Buitendienst ben jij de schakel tussen onze klanten en ons platform: je verdiept je in de praktijk van de klant, kan adviseren over de beste aanpak voor een kozijnproject, leert hun processen en wensen kennen en zorgt dat onze oplossingen daarop aansluiten.
Wie zijn wij?
Toelevering Online groeit supersnel en wij willen zoveel mogelijk klanten voorzien van maatwerk kozijnen, deuren en schuifpuien. Daarbij is de levertijd van een maatwerk kozijn in een traditioneel proces twee tot drie maanden. Wij leveren kozijnen vanaf vijf werkdagen en werken hard om dit te versnellen. Hoe? Wij optimaliseren het (online) bestelproces, maken fabrieken efficiënter, systemen slimmer en luisteren echt naar onze klant. Daardoor zijn de kosten lager, de service beter en het werkplezier groter, zodat iedereen kan doen waar hij goed in is! Het bedrijf zit vol met ambitie en wil ieder jaar keihard blijven groeien om uiteindelijk marktleider te worden in binnen- en buitenland! Bij Toelevering Online werken we op dit moment met ruim 60 enthousiaste medewerkers. De sfeer is goed en we hebben plezier in ons werk. De bedrijfscultuur is persoonlijk, we zijn gedreven, gaan samen vooruit en we ontwikkelen onszelf en de organisatie.
Wat je gaat doen:
· Je gaat bouwen aan sterke klantrelaties
· Je genereert, onderhoudt en verdiept relaties met (potentiële) klanten: aannemers, bouwbedrijven en onderhoudspartijen
· Je verkoopt ons platform als dé oplossing voor tijdwinst, minder fouten en meer controle
· Je ontdekt groeikansen door te begrijpen hoe klanten hun projecten organiseren
· Je vertaalt klantbehoeften en feedback vanuit de markt naar interne teams
· Je helpt klanten om meer uit het platform te halen: minder handwerk, meer overzicht, snellere uitvoering
· Je introduceert nieuwe platform features of diensten en adviseert hoe ze deze in hun processen kunnen integreren.
Vereisten
Wat we zoeken:
· Je hebt ervaring in B2B accountmanagement, idealiter binnen de bouw of SaaS
· Je hebt een commerciële drive, met minimaal 3 jaar ervaring
· Je bent nieuwsgierig en weet hoe je mensen in beweging krijgt
· Jij spreekt de taal van de klant: kennis van kozijnen of bouwprojecten is een pré
· Een zelfstarter die graag onderweg is en zelfstandig werkt
Wat bieden wij?
Prima salaris dat afhankelijk van je ervaring tussen de € 3.500, - en € 5.000, - bedraagt
Goede secundaire voorwaarden: 8% vakantietoeslag en maar liefst 37 vakantiedagen.
Leaseauto
Financiële extra's: thuiswerkvergoeding, plus gunstige pensioenopbouw.
Flexibel werken: Kies voor hybride werken én flexibele werktijden.
Jouw ontwikkeling voorop: Ruimte voor persoonlijke en professionele groei in een dynamische, internationale werkomgeving.
Gezondheid & gezelligheid: Bedrijfsfitness wordt tot € 30,- per maand vergoed, elke dinsdag bedrijfslunch, dagelijks vers fruit, leuke teamuitjes, spetterende bedrijfsfeestjes en... fantastische collega's!
Kortom: alles wat je nodig hebt om je carrière én jezelf naar een hoger niveau te tillen! 🎉
Enthousiast?
Wij leren je graag kennen! Solliciteren kan direct via het sollicitatieformulier, of neem contact op met Richard via 06-476 871 66.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!